سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ می فرماید : «ای محمّد! اگر آفریدگان به ساخته های شگفت من می نگریستند، جزمرا نمی پرستیدند و اگر شیرینی یاد مرا در دل هایشان می چشیدند، ملازم درگاه من می شدند و اگر به ظرائف نیکی های من می نگریستند، به چیزی جز من نمی پرداختند» . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 85 آذر 2 , ساعت 10:29 صبح

السلام علیک یا بنت فاطمه و خدیجه ، السلام علیک یا بنت امیر المؤمنین   

 امروز میلاد با سعادت بانویی است که وقتی تاریخ بارگاه های هدایت افرین اولیاء و مقربان الهی را ورق می زنیم گوهری چشم گیر و دریایی  مواج از رحمت و مغفرت او را  می بینیم . بانویی که با نزول مهر و مهربانی غبار از چهره ی فطرت بسیاری می زدایند ، آنچنان کرامتی معجزه گونه از خود نشان داده و گامی بلند در راه تربیت ، اصلاح جامعه و تهذیب افراد برداشته و هوشیاری انسان های وارسته را دو چندان می کنند .

کراما تی که دست سبز نیایش و رحمت این نوگل یاسین به شیعیان شیفته و آرزومند عطا می کند باعث شده که  مسلمانانی که  در گوشه و کنار ایران زمین و جهان  که هر یک با کاروانی از امید و آرزو ، پروانه وار گرد مرقدش جمع می شوند و دست به ضریح منورش می سایند ، از زلال لطف  و عنایت خویش بهره مند ساخته و سرانجام با قلبی شاد و روحی شاداب به دیار خود روانه می سازد .

کرامت کریمه اهل بیت (علیها السلام ) نگاه محبت آمیزی است که در قم نمایان می شود ، قم ،شهری که شهره ی نامش در معراج شنیده شده و عطر یادش از گلواژه های معصومان به مشام جان رسید و آشیانه ی آل محمد (ص) و پناهگاه شیعیان و یاران دین و مشعل دار دانش و بینش قلمداد می شود ، دیاری که خداوند شر دشمنان و هر گونه بدی و ازاری را از شیعیان این دیار دور ساخته چرا که در آنجا حرم اهل بیت (ع) می باشد .

آری وجود عالمه ی آل طاها عظمتی افزون به قم بخشید و آن را ولایتی نموده که همه اهل ولایت اند و قله ی قدسی نموده که دیگر شهر ها ، غبطه ی والایی اش را می خورند چرا که از  روزگاران قدیم همواره خبر از حدیث و سخن از فقه و عقاید ناب و تفسیر قرآن در آن رواج داشته و شهرت این سرزمین از وجود با برکت آن با نوی بزرگوار به اسمان رسانده .

خوشا آنان که در این فضای معنوی زندگی می کنند و دلشان با حضرت معصومه (ص)است .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ